زندگی عاشقانه با سگ ها را تجربه کنید! ؛

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، مجری شبکه آی تی ان از کسانی که لذت داشتن سگ در خانه را درک نمی کنند ابراز تأسف کرد و در این زمینه گفت: «کسانی که حیوان خانگی در خانه ندارند نمی توانند احساس علاقه به حیوان را درک کنند و دست خودشان هم نیست، چون تجربه اش را نکردند. ولی وقتی یک حیوان خانگی در خانه داشته باشید آنقدر به آن عادت می کنید و انس می گیرید که یکی از اعضای خانواده تان می شود!»
مجری این شبکه لس آنجلسی سگ را جایگزین بسیار خوبی برای روابط سرد بین انسان ها در غرب دانست. وی در این زمینه گفت: «سگ در خانه خیلی منتظر شما می ماند و دلش می خواهد که به خانه بیایید تا تمام عشق دنیا را به شما بدهد که دیگر منتظر نیستید از کس دیگری عشق بگیرید! سگ سرتان را گرم و زندگی را برایتان عوض می کند!»
وی در پایان به ایرانیانی که جلای وطن کرده اند – و گرفتار معضلی که غربی ها با آن دست و پنجه نرم می کنند شده اند- سفارش کرد: «کسانی که در خارج از کشور (ایران) زندگی می کنند و تنها هستند اگر یک حیوان خانگی! را در خانه بیاورند، خیلی از تنهایی شان کمتر می شود!»
گفتنی است، در خوش بینانه ترین حالت می توان گفت که عوامل شبکه های لس آنجلسی که سال هاست با فرهنگ غرب زندگی کرده اند و جزئی از این فرهنگ شده اند نمی توانند درک کنند که ایران با معضلی که غرب در آن غوطه ور می باشد بیگانه است! روابط سردی که بین انسان ها و به ویژه اعضای خانواده های غربی حاکم است باعث شده که خانواده ها به عشق و علاقه حیوانات پناه ببرند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 258
بازدید دیروز : 381
بازدید هفته : 648
بازدید ماه : 639
بازدید کل : 72433
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket